თემატური გეგმა
მე-11 კლასი
პედაგოგი ირმა მესხორაძე
ინგლისური ენა
მოსმენა
|
კითხვა
|
წერა
|
უცხ.ს.VII.1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს სხვადასხვა ტიპის აუდიოჩანაწერები აქტუალურ ან მისთვის საინტერესო თემატიკაზე (მაგ., შემეცნებითი ხასიათის გადაცემა, დოკუმენტური ფილმი, ტელეჟურნალი, დისკუსია).
უცხ.ს.VII.2. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსმენილი ტექსტის შინაარსის გასააზრებლად.
|
უცხ.ს.VII.3. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს საგანმანათლებლო ინტერესებთან დაკავშირებული უცხოენოვანი ტექსტები (მაგ., სამეცნიერო-პოპულარული სტატია, ესე, საგაზეთო პუბლიკაცია, ბუკლეტი, რეპორტაჟი და სხვა).
უცხ.ს.VII.4. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრული ტექსტები (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის, თანამედროვე პროზის ნაწყვეტები).
უცხ.ს.VII.5. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.
უცხ.ს.VI.6. მოსწავლე ფლობს სქემატური ჩანაწერების სხვადასხვა ტექნიკას.
უცხ.ს.VII.7. მოსწავლე ფლობს და იყენებს სტრატეგიებს ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით.
|
უცხ.ს.VII.8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის საქმიანი წერილის წერა.
უცხ.ს.VII.9. მოსწავლეს შეუძლია დაწეროს სხვადასხვა ტიპის ტექსტი (მაგ., ესე, წერილი სასკოლო ან ახალგაზრდული ჟურნალისთვის) აქტუალურ თემაზე/საკითხებზე (მაგ., ძალადობა სკოლაში, ეკოლოგია და სხვა).
უცხ.ს.VII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
უცხ.ს.VII.11. მოსწავლე ფლობს და იყენებს წერის ეფექტურ სტრატეგიებს წერის პროცესის ყველა (მოსამზადებელ, ტექსტის შედგენის, ტექსტის გაუმჯობესების) ეტაპზე.
|
ლაპარაკი
|
კულტურათა დიალოგი
|
უცხოური ენის პრაქტიკული გამოყენება (მედიაცია)
|
დიალოგური მეტყველება
უცხ.ს.VII.12. მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა მისთვის ნაცნობ თემატიკაზე.
მონოლოგური მეტყველება
უცხ.ს.VII.13. მოსწავლეს შეუძლია ისეთ აქტუალურ საკითხებზე საუბარი, რომლებსაც საკითხავ ტექსტებში გაეცნო.
უცხ.ს.VII.14. მოსწავლეს შეუძლია წარმოადგინოს ზეპირი მოხსენება (პრეზენტაცია) აქტუალური საკითხის, პრობლემის გარშემო.
უცხ.ს.VII.15. მოსწავლე ფლობს და მეტყველებისას ფუნქციურად
იყენებს ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
უცხ.ს.VII.16. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიებს სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.
|
უცხ.ს.VII.17. მოსწავლე იჩენს ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ დამოკიდებულებას კულტურათა თავისებურებების მიმართ.
|
უცხ.ს.VII.18. მოსწავლეს შეუძლია უცხოური ენის საგანმანათლებლო მიზნით გამოყენება.
|
N
|
თემატური ერთეული
|
თემატიკა
|
ე.ს.გ
მისაღწევი შედეგები
|
მეთოდები/
სტრატეგიები
|
რესურსები
|
შეფასება
|
დრო
|
შენიშვნა
|
1
|
Vocabulary
Ages and stages of life
p.6-7
|
What are your parents doing now
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Reading
listening
|
Text-book, workbook
Laptop
Board, chalk
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
2
|
Grammar
p.8-9
|
Present simple
Present continuous
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Grammar exercises
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
3
|
Teenagers and parents p.10-11
|
Strict parents
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
reading
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
4
|
Grammar
p.12-13
|
Articles
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Grammar exercises
|
Text-book ,
workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
5
|
Developing
Speaking
p.14
|
Asking for personal information
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Listening
speaking
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
6
|
Developing writing p.15
|
An informal email
|
უცხ.ს.VII.8-11
|
writing
|
Text-book ,
workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
7
|
Language reference and revision p.16
|
Present simple and present continuous
Articles
Vocabulary
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Grammar exercises
|
Text-book ,
workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
8
|
Test 1
|
უცხ.ს.VII.1 - 11
|
შემაჯამებელი
|
1სთ
|
||||
9
|
Vocabulary crimes
p.18-19
|
Newspaper articles about crimes
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
reading
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებე
ლი
|
1სთ
|
|
10
|
Grammar p.20-21
|
Past simple
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Grammar exercises
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
11
|
Cross-curricular-History p.22
|
The origins of the British
policy
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Challenging
Exercise
Reading
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
12
|
Literature p.23
|
Casino Royal by Ian Fleming
project
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Reading
Post reading tasks
Working in groups
Making notes
Project presentation
|
Text-book
Slide show
Google.ge
Posters
photos
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
რუბრიკა პროექტის შეფასების
|
4სთ
|
|
13
|
Grammar p.24-25
|
Past continuous
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Grammar exercises
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
14
|
Developing speaking
|
Reporting a past event
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
speaking
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
15
|
Developing writing p.27
|
An informal letter
|
უცხ.ს.VII.1 - 11
|
Writing
|
Text-book ,
workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
16
|
Language reference and revision p.28
|
Past simple
Past continuous
Vocabulary
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Grammar exercises
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
17
|
Test 2
|
უცხ.ს.VII.1 - 11
|
შემაჯამებელი
|
1სთ
|
||||
18
|
Vocabulary
Countries,
Nationalities
Languages p.32-33
|
Translating the world’s best seller
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Listening
Speaking
Reading
Post-reading tasks
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
19
|
Grammar p.34-35
|
Indefinite pronouns
Countable and uncountable
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Grammar exercises
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
20
|
International cultural knowledge p.36
|
The world’s language
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Pre-reading questions
Reading
Comprehension check
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
21
|
Cross-curricular-Language p.37
|
Learning to speak Klingon
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Pre-reading questions
Reading
Reinforce the knowledge
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
|||
22
|
Grammar p.39
|
Relative pronouns
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Grammar exercises
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
23
|
Developing speaking p.40
|
Asking for information
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
speaking
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
24
|
Developing writing p.41
|
A language biography
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
writing
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
25
|
Language reference and revision p.42
|
Countable uncountable nouns
Indefinite pronouns
Relative pronoun
Vocabulary
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Grammar exercises
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
26
|
Test 3
|
უცხ.ს.VII.1 - 11
|
შემაჯამებელი
|
1სთ
|
||||
27
|
Vocabulary
Parts of the body p.44-45
|
Health Watch
This week’s news
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Pre-reading
Reading
Post-reading
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
28
|
Grammar p.46-47
|
Present perfect (ever, never )
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Grammar exercises
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
29
|
Literature
Famous Doctors p.48-49
|
Dr. Jekyll and Mr. Hyde and Frankenstein
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Pre-reading tasks
Discussion
Reading
Vocabulary activating exercises
Post-reading exercises
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
30
|
Grammar p.50-51
|
Present perfect (just, yet, already)
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Grammar exercises
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
31
|
Developing speaking p.52
|
Describing a scene a photos
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Speaking listening
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
32
|
Developing writing p.53
|
Notes and messages
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
writing
|
Text-book ,
workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
33
|
Test 4
|
უცხ.ს.VII.1 - 11
|
შემაჯამებელი
|
1სთ
|
||||
34
|
TV world
Vocabulary
TV program
პ.58
|
“Turn off TV Week”
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Pre-reading
Speaking
Interview
Reading
Post-reading
tasks
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
35
|
Grammar p.60-61
|
Comparative superlative
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Grammar exercises
speaking
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
36
|
TV Heroes
Cross-curricular-History of science p.62-63
|
John Logie
Baird and Philo
Farnsworth
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Pre-reading
Reading
Post-reading
tasks
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
37
|
Grammar p.64-65
|
Less…than
Not as…as
Not enough
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Grammar exercises
Speaking (Do you agree…)
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
38
|
Developing speaking p.66
|
Negotiating
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Speaking
Listening
Speaking
Role-play
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
39
|
Developing writing p.67
|
Descriptions and opinions
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
writing
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
40
|
Test 5
|
უცხ.ს.VII.1 - 11
|
შემაჯამებელი
|
1სთ
|
||||
41
|
Vocabulary
Living Planet
Geographical
Features p.70
|
To protect
environment
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Pre-reading
Reading
Post-reading tasks
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
42
|
Grammar p.72-73
|
Be going to
Will
May,
Might,
Articles
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Grammar exercises
speaking
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
43
|
Cross-curricular-Geography p.75
|
Articles
Sos
Australia
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
reading
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
44
|
Grammar p.76-77
|
Zero conditional
First conditional
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Grammar exercises
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
45
|
Developing speaking p.78
|
Making Arrangements
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
speaking
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
46
|
Developing writing p.79
|
A formal letter ”Recycling is a waste of time”
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
writing
|
Text-book ,
workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
47
|
Odd Jobs
Vocabulary
Jobs
Personal qualities
p.84-85
|
‘Do you have an unusual job? We want to hear from you!”
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
reading
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
48
|
Grammar p.86-87
|
Modal verbs(have to, should,
Mustn’t,
Shouldn’t)
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Grammar exercises
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
49
|
Working in the USA p.88-89
|
American teenagers and work
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Pre-reading tasks
Reading
Post-reading tasks
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
50
|
Grammar p.90-91
|
Second Conditional
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Grammar exercises
speaking
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
51
|
Developing speaking p.92
|
Making polite requests
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Speaking
Role-play
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
52
|
Developing writing p.93
|
A letter of application and CV
|
უცხ.ს.VII.8 - 11
|
Writing
|
Text-book ,
workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
53
|
Good Friends
Vocabulary
Relationships
Feelings p.96-97
|
“Butterfly
Lovers”
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Reading
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
54
|
Grammar
p.98-99
|
Past perfect
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Grammar exercises
speaking
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
55
|
Famous romances
Cross-curricular-Literature p.100
|
The king and Mrs. Simpson
A royal love story
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
reading
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
56
|
Cross-curricular-Literature p.101
|
Romeo and Juliet by William Shakespeare
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Reading
Listening
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
57
|
Grammar p.102
|
Gerunds and Infinitives
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Grammar exercises
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
58
|
Vocabulary
Fiction p.110-111
|
Top-teen
Author: Anthony
Horowitz
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Pre-reading
Reading
Post-reading
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
59
|
Grammar
p.112-113
|
Reported speech-
statements
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Grammar exercises
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
60
|
Literature
Maximum Ride:
The Angel
Experiment by James
Patterson
|
Prologue to the novel
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Answering questions
Reading
Making notes
To find author
techniques
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
61
|
Grammar
p.116-117
|
Reported
Speech
questions
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Grammar exercises
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
62
|
Vocabulary
Computers and Computing
p.122-123
|
Internet cheating
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Discussion
Reading
Post-reading tasks
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
63
|
Grammar p.124-125
|
The passive-present simple
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Grammar exercises
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
|
64
|
New
Technologies
Cross-curricular-Science
|
The inventor of the World
Wide
Web
|
უცხ.ს.VII.1 - 16
|
Listening to a radio program
Reading
|
Text-book ,
Laptop, workbook, board, notebook
|
განმსაზღვრელ-განმავითარებელი
|
1სთ
|
No comments:
Post a Comment