სადამრიგებლო საქმიანობა
კლასის
დამრიგებლის
სამოქმედო გეგმა
2018-2019 სასწ.წ.
1. საორგანიზაციო საკითხები:
ა) მოსწავლეთა პირადი საქმეების მოწესრიგება;
ბ)) აღმზრდელობითი გეგმის შედგენა;
გ) მშობლებთან შეხვედრა და კლასის საჭიროებების დადგენა;
დ) კლასთან ერთად ქცევის წესების შემუშავება;
ე) მოსწავლეთა საჭიროებების დადგენა;
დ) გაცდენა-დაგვიანების კონტროლი( მშობელთან დარეკვა).
2. სადამრიგებლო საათის ძირითადი მიმართულებები:
ა) პიროვნული და მორალური განვითარება;
ბ) მოქალაქეობრივ -პატრიოტული ცნობიერების ამაღლება;
გ) გარემოს დაცვა, ცხოვრების ჯანსაღი წესი;
დ) თვალსაწიერის გაფართოება;
3. მშობელთა ჩართულობის პროგრამა:
ა) მშობელთა კითხვარის შევსება მოსწავლეთა საჭიროებების დადგენის
მიზნით;
ბ) მშობელთა კრების ჩატარება;
გ) მშობელთა რეკომენდაციები;
დ) კლასის პროექტები მშობლებთან ერთად.
4. კლასის პროექტები:
ა)“ ჯანსაღ სხეულში, ჯანსაღი სულია“
ბ) „
კითხვა თუ არ კითხვა“
5. სადამრიგებლო საათი---ძირითადი
აქტივობები:
ზოგადი კითხვარი მოსწავლეებს;
საუბრები და დისკუსია შემდეგ
თემებზე:
„მე რომ დამრიგებელი ვიყო“
„მე რომ პრეზიდენტი ვიყო“
„ მე რომ განათლების მინისტრი
ვიყო“ და სხვა
კითხვარი VIII კლასის მოსწავლეებს
№
|
კითხვები
|
კი
|
არა
|
1.
|
იცნობენ თუ არა ოჯახში თქვენს ხასიათს? იციან რა
გეწყინებათ და რა გაგიხარდებათ?
|
||
2.
|
მშობლებს უსაუბრიათ თქვენთან ბავშვობის
ოცნებებზე, გატაცებებზე, ინტერესის სფეროზე?
|
||
3.
|
გექმნებათ თუ არა ოჯახში სწავლისათვის ხელსაყრელი
პირობები?
|
||
4.
|
კარგად გიცნობთ მშობელი რა გიყვართ? რა
მოგწონთ?
|
||
5.
|
იცის თუ არა მშობელმა თქვენი ძლიერი და სუსტი
მხარე?
|
||
6.
|
გიმოწმებთ თუ არა მშობელი დავალებებს, ან
გეხმარებათ მის შესრულებაში?
|
||
7.
|
ითვალისწინებთ თუ არა იმას, რასაც მშობელი
გირჩევთ?
|
||
8.
|
მოგიტყუებიათ მშობელი?
|
||
9.
|
ყოველთვის ასრულებთ თუ არა იმას, რასაც მშობლებს
ჰპირდებით?
|
||
10.
|
გენდობათ თუ არა მშობელი?
|
||
11.
|
ეხმარები თუ არა ოჯახურ საქმეებში უფროსებს?
|
||
12.
|
აბეზრებთ თუ არა მშობლებს თავს ბუზღუნით?
|
||
13.
|
ოჯახური პრობლემების გადაჭრაში თუ მიგიღიათ
მონაწილეობა?
|
||
14.
|
ითვალისწინებენ თუ არა თქვენს აზრს ოჯახში?
|
||
15.
|
გიყვართ თუ არა დისციპლინა?
|
||
16
|
მშობელი გეხმარებათ თუ არა ნიჭის განვითარებაში?
დადიხართ დამატებით წრეებზე: ცეკვა, მუსიკა და სხვა?
|
||
მოსწავლის სახელი და
გვარი:_____________________________________
|
მშობლისა და შვილის ურთიერთობა ჩაწერეთ X
№
|
კითხვები
|
კი
|
არა
|
1.
|
გისაუბრიათ თუ არა შვილთან თქვენი ბავშვობის
შესახებ?
|
||
2.
|
საუბრობთ თუ არა შვილთან საოჯახო საქმეებზე?
|
||
3.
|
ესაუბრებით თუ არა შვილს თქვენთვის საინტერესო
თემებზე: სპორტზე, მწერლებზე, მუსიკოსებზე ან სხვა...
|
||
4.
|
იცით თუ არა რა აინტერესებს თქვენს შვილს ყველაზე
მეტად, რა არის მისი ჰობი?
|
||
5.
|
იცით თუ არა თქვენი შვილის განსაკუთრებული,
დადებითი თვისება?
|
||
6.
|
დახმარებიხართ თუ არა შვილს გაკვეთილის მომზადებაში?
|
||
7.
|
ცდილობთ თუ არა შვილმა განამტკიცოს დადებითი
თვისება?
|
||
8.
|
იცით რომელია მისი ძლიერი და სუსტი მხარე?
|
||
9.
|
ენდობით თუ არა მის სიტყვას?
|
||
10.
|
თავისუფალ დროს თუ ატარებთ მასთან ერთად?
|
||
11.
|
დაგყავთ თუ არა დამატებით მუსიკაზე, სპორტზე ან
სხვა?
|
||
12.
|
გითამაშიათ თუ არა შვილთან ერთად?
|
||
13.
|
აგრძნობინებთ თუ არა, რომ თქვენ ხართ ძლიერი,
რათა მან მოგბაძოს?
|
||
14.
|
უზიარებთ თუ არა განცდებს?
|
||
15.
|
დადებითად აფასებთ თუ არა თქვენს ურთიერთობას?
|
||
მშობლის სახელი და
გვარი:_____________________________________
|
გარემო, სადაც ბავშვები იძენენ თვისებებს
|
|||
№
|
კითხვები
|
კი
|
არა
|
1.
|
ცდილობთ თუ არა ოჯახში შექმნათ გარემო, რომლითაც
თქვენი შვილი დადებით თვისებებს შეიძენს?
|
||
2.
|
იცით თუ არა ვისთან მეგობრობს თქვენი შვილი?
|
||
3.
|
იცით თუ არა სად ატარებს თავისუფალ დროს ან
ვისთან ერთად?
|
||
4.
|
აკვირდებით თუ არა თქვენი შვილის ქცევებს
სისტემატურად?
|
||
5.
|
აკონტროლებთ თუ არა მის მეტყველებას?
|
||
6.
|
იყენებთ
თუ არა რაიმე მეთოდს თქვენი შვილოს დადებითი
თვისებების განსამტკიცებლად
|
||
7.
|
თვლით თუ არა ოჯახს შვილის სარკედ?
|
||
8.
|
ითვალისწინებთ თუ არა შვილის აზრს?
|
||
9.
|
შეგიქიათ თუ არა კარგი ქცევის გამო?
|
||
10.
|
ფიქრობთ თუ არა, რომ თქვენს შვილს გარდატეხის
ასაკში ქცევებთან დაკავშირებით ჰქონდეს გართულება?
|
||
11.
|
ყოველთვის შეგისრულებიათ თუ არა ის, რასაც
ჰპირდებით?
|
||
მშობლის სახელი და
გვარი:___________________________________________
|
გარემო,
სადაც ბავშვი სწავლობს
№
|
კითხვები
|
კი
|
არა
|
1.
|
უქმნით თუ არა შვილს ოჯახში მეცადინეობისათვის
უსაფრთხო გარემოს, მშვიდსა და მყუდროს?
|
||
2.
|
აკონტროლებთ თუ არა კომპიუტერის ან ტელეფონის
გამოყენების დროს?
|
||
3.
|
დაინტერესებულხართ თუ არა როგორ ასრულებს თქვენი
შვილი საშინაო დავალებებს?
|
||
4.
|
შეგიმოწმებიათ თუ არა როგორ მეცადინეობს,
გამოგიკითხიათ გაკვეთილები?
|
||
5.
|
ურეკავთ თუ არა საგნის მასწავლებლებს თქვენი
შვილის საქმიანობის გასარკვევად?
|
||
6.
|
მოგწონთ თუ არა თქვენი შვილის სკოლაში სწავლის
პირობები?
|
||
7.
|
როგორ ფიქრობთ, ტელევიზორი დაეხმარება თუ არა
თქვენს შვილს შემეცნებასა და ინტელექტუალურ განვითარებაში?
|
||
8.
|
თქვენ თვითონ ურჩევთ თუ არა შვილს საკითხავ
ლიტერატურას?
|
||
9.
|
იყენებთ თუ არა რაიმე მეთოდს თქვენი შვილის გასააქტიურებლად, გაგითვალისწინებიათ პედაგოგის ან
ფსიქოლოგის რჩევები.
|
||
10.
|
მასტიმულირებელი არის თუ არა თქვენი შვილისათვის
სასწავლო გარემო?
|
||
მშობლის სახელი და
გვარი:_______________________________________________
|
No comments:
Post a Comment