ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა 2020-2021 სასწ.წ.
თარიღი: 16.10 .2020 წ
საგანი: ინგლისური ენა
მასწავლებლის სახელი, გვარი: ირმა მესხორაძე
მოსწავლის სახელი, გვარი: დათა .........
მიმართულება: წერა, კითხვა, მოსმენა.
გრძელვადიანი მიზანი: (სემესტრული) 16.10.2020 - 13.06.2021 წწ.
·
წერა: ასოების წერა. სიტყვების გადაწერა დაფიდან / წიგნიდან
·
კითხვა: ნაცნობი ასოციების წაკითხვის სიტყვები.
·
მოსმენა: მასწავლებლის მითითების გაგება.
უცხ. დ II . 7 . სტუდენტს შეუძლია სიტყვების,
წინადადებების წერა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე :
უცხ.დ . I.5. მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობი და ხშირად
გამოყენებული სიტყვების ორთოგრაფიული ხატის [1]პირდაპირი გამოყენების (გაშიფრვის გარეშე) ამოცნობა .
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე :
·
სიტყვათა შესაძლებლობა, ნასწავლ ტექსტში პოულობს წინასწარ მითითებული ნაცნობ სიტყვებს.
უცხ.დ . I. 1. მოსწავლე ს შეუძლია მასწავლებლის მითითებების გაგება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
|
მოკლევადიანი მიზნები:
მოსწავლე
შეძლებს:
ხელის სწორი მოძრაობით გამოსახოს ასოები.
გამოჭრას ანბანის დიდი და პატარა ასოები
დააწყოს ასოები ხაზის ქვემოთ და ხაზის ზემოთ
გამოწეროს რვეულში ანბანის დიდი და პატარა ასოები
გაარჩიოს ანბანის დიდი და პატარა ასოები ერთმანეთისგან
და დაწეროს თავის სახელი.
წაიკითხოს ნაცნობი ასოები სიტყვაში.
გაიმეოროს მასწავლებლის მიერ ნათქვამი სიტყვები მოქმედებებით.
|
აქტივობები
|
რესურსი
|
|
1.
|
ხელის სწორი მოძრაობით ასოების
გამოსახვა- Aa, Bb, Cc, Dd, Ee …
წერტილების შეერთებით ასოების შემოხაზვა.(მასწავლებლის
დახმარებით)
|
რვეული , კალამი
|
2
|
ანბანის დიდი
და პატარა ასოების გამოჭრა. (Aa, Bb, Cc, Dd, Ee)
ფერად ქაღალდზე გამოსახული ასოების ჩვენება და გამოჭრა
მათი.
|
ფერადი ქაღალდები. მაკრატელი
|
3
|
დაწყობა ასოებს ხაზის ზემოთ ან ქვემოთ. მაგნიტურ დაფაზე
დააწყობს ნაცნობ ასოებს.
|
მაგნიტური დაფა და ასოები.
|
4
|
ხელის სწორი მოძრაობით რვეულში ანბანის დიდი და პატარა ასოების გამოწერა. (Ff Gg Ee Ii Tt). ფერად ქაღალდებზე გამოცხადებული ასოციატორი მასწავლებელს აჩენს მონასვლელობით და გამოცხადებულ რვეულებზე.
|
რვეული. კალამი. ფერადი ქაღალდები.
|
5
|
დიდი და პატარა ასოციაციების ურთიერთგამომყოფი გარჩევა. დაწერს მხოლოდ სახელს. მაგნიტურ დაფაზე ნაცნობი ასოების მეშვეობით დაწერილი თავის სახლები.
|
მაგნიტური დაფა
|
1
|
ნაცნობ ასოებს წაიკითხავს სიტყვებში. „აკვარიუმი“ -ში ჩაყრილია მოკლე სიტყვები. მოსწავლე ამოიღებს სათითაოდ და ამოიკითხავს მისთვის ნაცნობ ასოებს.
|
ყუთი აკვარიუმის იმიტაცია. სიტყვები ფერად ქაღალდებზე დაწერილი.
|
1
|
მასწავლებელი ამბობს ზეპირად რაიმე მოქმედებას მაგ .: ადექი, დაჯექი, გახსენი, დახურე. ( ადექი, დაჯექი, გადაშალე, დახურე)
|
მასწავლებელი აკეთებს თვალსაჩინოდ მითითებულ მოქმედებებს.
|
No comments:
Post a Comment