თემა - ევროპა ჩემს გაკვეთილზე
კლასი/კლასები
|
მე 7 კლასი
|
მასწავლებელი
|
ირმა მესხორაძე უცხო ენის მასწავლებელი
|
ჩატარების დრო
|
12.12.2017წ.
|
გაკვეთილის თემა
|
ჩემი თვალით დანახული ევროპა. „ქვეყნები და ეროვნებები“
|
გაკვეთილის ხანრძლივობა
|
45წთ
|
კლასის დახასიათება
|
კლასში ირიცხება 14 მოსწავლე. აქედან არცერთი არ არის სპეციალური საჭიროების
მოსწავლე.
|
სასწავლო მიზნები და მოსალოდნელი შედეგები (შესაბამისობა ე.ს გ)
|
უცხ.ს.VI 17.
უცხ.ს.VI 18.
უცხ.ს.VI 19.
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლე,ზეპირი მეტყველების გაუმჯობესების მიზნით
შეძლებს: 1) ისაუბრებს გაბმულად და გასაგებად. 2) საუბრის დროს გამოიყენებს რთული
კონსტრუქციის წინადადებებს. 3)
ისაუბრებს ლექსიკურ-გრამატიკული ერთეულების სწორად გამოყენებას.
|
გაკვეთილის მსვლელობა
(აქტივობები)
|
საორგანიზაციო საკითხები.
1). მასწავლებელი აჩვენებს კლასს ვიდეორგოლს,სადაც ნაჩვენებია ევროპის
ქვეყნების ზოგადი მიმოხილვა.( ქალაქები,ტანსაცმელი,ღირშესანიშნაობები) და ა.შ.
2) ვიდეოს ჩვენების შემდეგ მასწავლებელი კლასს უსვამს კითხვებს,ისეთი
როგორიცაა „ What Europian countries did you see on the video?, Have you ever
been there?, what is
special in each country? და ა.შ.
3) კითხვებზე ამომწურავი პასუხების გაცემის შემდეგ მასწავლებელი ჰყოფს
კლასს 4 ჯგუფად და თითოეულ ჯგუფს აძლევს საშუალებას თვითონ აარჩიონ ევროპის რომელიმე
ქვეყანა.ქვეყნის არჩევის შემდეგ მასწავლებელი თხოვს თითოეულ ჯგუფს გააკეთონ ცხრილი
(დანართი)1. და შეავსონ თუ რითია ცნობილი ეს ქვეყნები.
4)მასწავლებელი ეკრანზე აჩვენებს მოსწავლეებს სლაიდშოუს სადაც გამოსახულია
ეროვნულ ტანსაცმელში გამოწყობილი ადამაინები.ამის შემდეგ ყოფს კლასს წყვილებად და
თხოვს აიღონ წინასწარ მომზადებული „დომინოს ქვები“ ანუ ბარათები,რომელსაც ერთ მხარეს
ექნება დაწერილი ქვეყანა და მეორე მხარეს სხვა ქვეყნის ეროვნულ სამოსში გამოსახული
ადამიანები.და დააწყვილონ ისინი ერთი და იმავე ქვეყნის და ეროვნების მიხედვით.
შესაბამისი ინსტრუქციის მიცემის შემდეგ მოსწავლეები აწყვილებენ „დომინოს
ქვებს“
5) დომინოს ქვების დაწყვილების შემდეგ მოსწავლეები აკეთებენ მცირე პრეზენტაციას
დაწყვილებული ქვეყნების შესახებ.
6) მასალის შეჯამების მიზნით მასწავლებელი სვამს კითხვებს...აძლევს მოსწავლეებს
განმავითარებელ-განმსაზღვრელ შეფასებას.
|
საკლასო მენეჯმენტი
|
მერხები,სკამები,კომპიუტერი,პროექტორი,ფურცლები,
საწერი კალმები
|
სასწავლო რესურსები
|
კომპიუტერი,პროექტორი,თაბახის ფურცლები,საწერი კალმები.დომინოს ფორმის ქარდები
|
შფასება და თვითშეფასების კრიტერიუმები.მეთოდები და საშუალებები
|
განმავითარებელი-განმსაზღვრელი.
მეთოდები: გონებრივი იერიში,კითხვა-პასუხი,პრეზენტაცია,დომინო
|
დანართი N1 ცხრილი
ქვეყანა
|
დედაქალაქი
|
სამზარეულო
|
ღირშესანიშნაობები
|
ცნობილი ადამიანები
|
შეფასების
კრიტერიუმები
კრიტერიუმები
|
დაბალი
1-2
|
საშუალოზე დაბალი
3-4
|
საშუალო
5-6
|
საშუალოზე მაღალი
7-8
|
მაღალი
9-10
|
შეძლებს ისაუბროს გაბმულად და გასაგებად
|
მოსწავლე ვერ საუბრობს გასაგებად
|
მოსწავლე ცდილობს ისაუბროს გასაგებად მაგრამ უჭირს
|
მოსწავლე საუბრობს ნელი ტემპით,უშვებს შეცდომებს
|
მოსწავლე საუბრობს კარგად.მცირე პაუზებით
|
მოსწავლე საუბრობს ძალიან კარგად
|
შეძლებს გამოიყენოს რთული კონსტრუქციის წინადადებები
საუბრის დროს
|
მოსწავლე ვერ იყენებს მარტივ ფრაზებს
|
იყენებს მარტივ კონსტრუქციებს
უშვებს შეცდომებს
|
იყენებს მარტივ ფრაზებს
|
იყენებს რთულ წინადადებებს თუმცა მცირე ხარვეზები აქვს.
|
იყენებს რთულ წინადადებებს საუბრის დროს, აზრობრივად სწორად და თანმიმდევრობით.
|
შეძლებს ისაუბროს ლექსიკურ-გრამატიკული ერთეულების სწორად გამოყენებით
|
ვერ საუბრობს
აზრს ვერ გადმოსცემს
|
ცდილობს ისაუბროს მაგრამ უჭირს მათი გამოყენება საუბრის დროს
|
უშვებს გრამატიკულ-
ლექსიკურ შეცდომებს,მაგრამ აზრის გაგება შესაძლებელია
|
საუბრობს რამდენიმე შეცდომის დაშვებით
|
არ უშვებს შეცდომებს აზრს გადმოსცემს მკაფიოდ და გასაგებად.ლექსიკურ-გრამატიკულ
ერტეულებს სწორად იყენებს
|
გაკვეთილის გეგმა - ირმა მესხორაძე
მასწავლებელი: ირმა
მესხორაძე. უცხო ენის პედაგოგი.
პ/ნ 60001028167
საგანი: კლასის საათი ( სადამრიგებლო კლასთან)
სწავლების საფეხური/კლასი: მე-6 კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 15
თემა: ბულინგი
- ოჯახური ძალადობა
მიზანი:მოსწავლე
შეძლებს განიხილოს ოჯახში ძალადობის და ბულინგის თემატიკა.დამოუკიდებლად ამოიცნობს
პრობლემას და მოძებნის მისი გადაჭრის გზებს. გამოუმუშავდება თანაგრძნობისა და ემპათიის
უნარი.
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:მოსწავლეები
შეიძენენ გარკვეულ ცოდნას ოჯახურ ძალადობის, მისი პრევენციის შესახებ. გამოუმუშავდებათ
დამოუკიდებლად პრობლემის გაადაჭრის და თანაგანცდის უნარები.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების რუბრიკა. ( განმავითარებელი )
დანართი 1.
გაერთიანებული ერების ორგანიზაციამ ბავშვთა უფლებების
კონვენცია 1989 წლის 20 ნოემბერს მიიღო. იგი ძალაში შევიდა 1990 წლის 2 სექტემბერიდან.კონვენცია
შედგება 54 მუხლისგან,რომელთაგან პირველი 42 მუხლი შეეხება ბავშვის დაცვასთან დაკავშირებულ
ძირითად პრინციპებს - ბავშვის უფლებებს, სახელმწიფოს ვალდებულებებს და ბავშვის აღზრდასთან
დაკავშირებული ადამიანების მოვალეობებს. 53-54 მუხლებში კი საუბარია იმაზე თუ რა
უნდა გააკეთონ სახელმწიფომ და ზრდასრულმა ადამიანებმა ერთად კონვენციით ნაკისრი ვალდებულებების
შესასრულებლად. კონვენციას მიერთებულია 193 ქვეყანა, რაც იმას ნიშნავს, რომ ამ ქვეყნებში
აიღეს კონვენციით ნაკისრი ვალდებულებების შესრულების სამართლებლივი პასუხისმგებლობა.
საქართველო აღნიშნულ კონვენციას 1994 წელს შეუერთდა.
|
No comments:
Post a Comment