საწრეო მუშაობა..

                                   'ზეპირი კომუნიკაციის უნარის განვითარება'

       

                                    საწრეო მუშაობა ინგლისურ ენაში

წრის დასახელება: ზეპირი კომუნიკაციის უნარის განვითარება.
სკოლა: სსიპ მცხეთის მუნიციპალიტეტის სოფ.წეროვნისN2 საჯარო სკოლა
კლასი: მე-8 კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 15
საგანი: ინგლისური ენა
მასწავლებელი: ირმა მესხორაძე
წრის მიზანი: მოსწავლეს განუვითარდება ზეპირი კომუნიკაციის უნარები.
საწრეო მუშაობის ხანგრძლივობა: საწრეო მუშაობა გაგრძელდება ერთი სემესტრის განმავლობაში. 2019 წლის 6 თებერვლიდან 2019 წლის 5 ივნისის ჩათვლით. ერთი შეხვედრის ხანრძლივობა 45 წუთი.
საწრეო მუშაობის პროგრამა მოიცავს ე ს გ-ით გათვალისწინებულ აქტივობებს. სასწავლო რესურსები: თაბახის ფურცელი,საწერ კალამი, სახელმძღვანელო, სურათები, მცირე ზომის ტექსტები, მოსასმენი სავარჯიშოები, პიესების წიგნი, სააქტო დარბაზის სცენა, პიესა „პინოქიოს თავგადასავალი“.  მასწავლებელი არეგისტრირებს საწრეო მუშაობაში მსურველებს. მათ მშობლებს გააცნობს წრის მუშაობის მიზანს, შეხვედრების განრიგს. მასწავლებელი მშობლებს ინდივიდუალურად ურიგებს კითხვარებს ,თანახმა არიან თუ არა მათი შვილების საწრეო მუშაობაში ჩასართავად და რა მოლოდინი აქვთ წრის მუშაობის პროცესში.


                                              წრის სამუშაო გეგმა.

N
აქტივობა
     თარიღი
1
საწრეო მუშაობის მიზნის გაცნობა (საორგანიზ.საკითხ)
6.02.2019
2
შეჯიბრი კითხვაში
13.02.2019
3
სავარჯიშოები და დავალებები დიალოგური მუშაობისთვის
20.02.2019
4
მოსასმენი და წასაკითხი დავალებების ტესტირება
27.02.2019
5
სურათის შინაარსის ვერბალურად გამოხატვა
6.03.2019
6
შეკითხვების დასმა და ინტერვიუს მომზადება
20.03.2019
7
მცირე ზომის ტექსტების თხრობა.
27.03.2019
8
მსჯელობა და არგუმენტირება
3.04.2019
9
რეფერატი მოსმენილ ტექსტზე
10.04.2019
10
მონოლოგიური მეტყველება,
17,04.2019
11
პიესის არჩევა და როლების განაწილება
24.04.2019წ
12
დებატები აქტივობით „სად დგახარ“
1.05.2019წ
13
როლურ თამაშებში ერთერთი როლის შესრულება
19.04. 2019წ
14
დისკუსია
01.05. 2019წ
15
მაგიდასთან მუშაობა გამოთქმების სწორად დასამუშავ.
08.05.2019წ
16
სცენაზე მუშაობა სპექტაკლზე
15.05- 2019წ
17
სცენაზე მუშაობა  სპექტაკლზე
22.05.2019წ
18
სცენაზე მუშაობა სპექტაკლზე
29.05. 2019წ
19
საწრეო მუშაობის შეჯამება,სპექტაკლის ჩვენება.
05.06.2019წ

გამოყენებული მასალა: თაბახის ფურცლები, საწერი კალმები, საკლასო ოთახი, სააქტო დარბაზი, სავარჯიშოები, მცირე მოცულობის დაბეჭდილი ტექსტები, მოსასმენი აუდიო მასალა ინტერნეტიდან, პიესა კარლო კოლოდის „პინოქიოს თავგადასავალი“.


მოსწავლეთა საწრეო მუშაობის პერიოდში, მათი გამოკითხვა, ვიდეო და ფოტომასალის ატვირთვა და გამოქვეყნება, მოხდა მშობელთა  თანხმობის შედეგად. (დანართი იხილეთ  კვლევის შეფასების ოქმში). და





                               საწრეო მუშაობაში ჩართულ  მოსწავლეთა მონაცემები:

საწრეო მუშაობაში ჩართული იყო VIII კლასი. 15 მოსწავლიდან  მხოლოდ  ერთმა ვერ შეძლო საწრეო მუშაობაში მონაწილეობა.




                                               კითხვარი მშობლებისთვის:


სახელი, გვარი :  
          
მოსწავლის სახელი გვარი:

1.    თანახმა ხართ თქვენი შვილი ჩაერთოს საწრეო მუშაობაში:

       ა)  დიახ                                        ბ)   არა

2.     თქვენი აზრით საწრეო მუშაობა  ხელს შეუწყობს  თქვენ შვილს ზეპირი კომუნიკაციის უნარის განვითარებას?

ა) დიახ                      ბ) ნაწილობრივ                გ) არა


3.     როგორ ფიქრობთ  თქვენი შვილი სურვილით ჩაერთვება საწრეო მუშაობაში თუ ძალდატანებით?

               )  თავის სურვილით                   ბ)  ძალდატანებით


4.     რა შედეგს ელოდებით  საწრეო მუშაობის დასრულების ბოლოს?







                                                    მოსწავლის  კითხვარი

სახელი, გვარი :-----------------------------

1.    დროულად მოგეწოდათ ინფორმაცია ინგლისური ენის საწრეო მუშაობის შესახებ?                                  
               
                     ა)  დიახ                                    ბ) არა
2.    საწრეო მუშაობის დროს განხილული  საკითხები გეხმარებოდათ თუ არა ზეპირი კომუნიკაციის პრობლემის დაძლევაში?

                  ა) დიახ                        ბ) ნაწილობრივ             გ) არა                      

3.    საწრეო მუშაობის პროცესში, მასწავლებლის  მიერ განხორციელებული  აქტივობები იყო თუ არა  საინტერესო და მრავალფეროვანი?

                         )  დიახ                                  ბ)  არა

4.    რამდენად მეგობრული  და კეთილგანწყობილი გარემო იყო  მუშაობის დროს შექმნილი?

     ა)  საუკეთესო               ბ) არცისე მეგობრული

5.    როგორ შეაფასებდით საწრეო მუშაობას?

ა) დადებითად                                   ბ) უარყოფითად                გ) საშუალოდ                                                                                                



  კარლო კოლოდი "პინოქიოს თავგადასავალი"














თავიანთი გმირები თვითონ შექმნეს მოსწავლეებმა საკუთარი ხელებით.











 სპექტაკლის რეპეტიციები














სპექტაკლის რეპეტიცია






შეფასების ჯგუფის წევრები ესწრებოდა სპექტაკლის ჩვენებას,საწრეო მუშაობის შედეგად მიღებული პროდუქტი.







სპექტაკლი "პინოქიოს თავგადასავალი"






















No comments:

Post a Comment